Эрүүл мэнд

Тархи сэргээх гурван минутын йог

Санах ойн асуудал ихэнхдээ хөгшрөлттэй холбоотой байдаг бол 18-35 насны залуучуудын 14% нь тархины үйл ажиллагааг бууруулах гадны хүчин зүйлс нөлөөлдөг байна. Аз болоход, энэ асуудлыг шийдэхэд туслах “Супер Тархи Иог” нэртэй энгийн дасгалыг санал болгож банйа. Энэ нь таны оюун санааны хүчийг нэмэгдүүлэх болно.

1. Тогтмол цаг

055e10908598ec5fbig Тархи сэргээх гурван минутын йог

Тархи йогийн дасгал хийх хамгийн тохиромжтой цаг нь өглөө учраас эрт бос. Та нар зүүн зүгтэй, нар мандах яг тэр цагт дасгалаа эхлээрэй.

2. Дасгалын бэлтгэл

5fe9d0db5116449bbig Тархи сэргээх гурван минутын йог

Бүх дасгалын туршид та өөрт байгаа үнэт зүйлсээ авах хэрэгтэй. Дасгал хийхэд саад болох болно.

3. Дасгалын бэлэн байдал

7e89832bd34cc2ccbig Тархи сэргээх гурван минутын йог

Иогийн дасгал нь маш чухал учир биеэ эгц шулуун байлгаж, хөлөө чангалан зогсоорой.

4. Цагийн хуваарь

08fbbf42cabe3e4big Тархи сэргээх гурван минутын йог

Аливаа дасгалын хамгийн чухал талуудын нэг бол тогтмол цагт өдөр бүр хийх юм. Өдөр бүр энэ энгийн дасгал хийж эхэлснээс хойш хэдхэн долоо хоногийн дотор таны концентрацийн төвшинд ихээхэн өөрчлөлт гарна. Та хэдхэн сарын дотор оюун ухаан сэргэснийг мэдрэх болно.

5. Эхлэх цэг
2b125995ffe234d4big Тархи сэргээх гурван минутын йог

Зүүн гараа өргөж, дээд биеийнхээ хэсгийг гатлан, баруун чихэнд нь байрлуул. Эрхий хуруу нь чихний урд талд байгаа эсэхийг шалгаарай. Одоо баруун гараа өргөж, зүүн чихнээс барь.Мөн, баруун эрхий хуруун нь чихний урд талд байгаа эсэхийг шалгаарай. Та хоёр чихийг аль болох түргэн дарах хэрэгтэй.

 6. Үр дүн

f8476dc1c5db0fc3big Тархи сэргээх гурван минутын йог

2 гараа байрлуулсан хэвээр хөлийн өлмий дээрээ тогтон доош суух хэрэгтэй. Амьсгалаа аваад гаргахдаа дээжээ босно. Дасгалыг  2-3 минутын турш давтаарай. Чиний нуруугаа барьж, хэлээ тагнаандаа хүргэх хэрэгтэй.

ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ

Сэтгэгдэл

Таны сэтгэгдэл

Back to top button
Close