Галт тэрэгтэй аялал нь АНУ-д тийм ч түгээмэл бусад тооцогддог. Amtrak бол тус улсын хот хоорондын цорын ганц өндөр хурдны зорчигч тээврийн төмөр зам. Гэвч энэ төмөр зам байгуулагдсан цагаасаа ашиг тусаа өгөөгүй гэлцдэг.
Холбооны Засгийн газраас энэ салбарт жилд нэг тэрбум ам.долларын зарцуулсан хэвээр байна. Харин өнгөрсөн онд 31,3 сая зорчигч галт тэргээр зорчсон нь шинэ дээд амжилт болжээ.
Хятадад өндөр хурдны төмөр зам дэлхий дээр хамгийн эрчимтэй хэрэглэгддэг тээврийн хэрэгслийн тоонд ордог. Үүгээр жилд 1,44 тэрбум зорчигч үйлчлүүлдэг байна.
Тэгвэл энэ хоёр төмөр замын хооронд ямар ялгаа байгааг үзүүлье.
Amtrak нь 2021 онд Acela Express-ийн шугамаа өөрчлөх өндөр хурдны парк боловсруулж байна. Одоохондоо энэ нь бүрэн тархаж амжаагүй байгаа юм.
Хятадын төмөр замын Шанхайн маглев буюу магнетэн левитаци, соронзон түлхэлттэй төмөр замын шугам 2004 оноос хэрэгжсэн бөгөөд өнөөг хүртэл дэлхийн хамгийн хурдан ашгийн галт тэрэг үүгээр явж байна.
Amtrak-ийн галт тэрэг цагт 160-241 км-ийн хурдтай явдаг.
Хятадын хурдны галт тэрэг хурдаа 299 км/цаг болгон нэмэгдүүлжээ.
Amtrak-ийн дотор хэсэг онгоцыг санагдуулдаг.
Зорчигч тээврийн өндөр хурдны шуурхай галт тэрэгний өнгөний схем ялгаатай ч адилхан онгоцыг санагдуулна.
АНУ-ын галт тэрэгний бизнес ангилал арай орчин үеийнх боловч арай л төгс болж чадаагүй.
Тэгвэл Хятадын өндөр хурдны зорчигчдын галт тэргэнд бизнес ангилалд нь хүн бүр хөлөө тавих тавиуртай.
Америкийн галт тэрэгний үйлчлэгч нар захтай цамц өмсөж, алчуур зүүдэг.
Харин Хятадын өндөр хурдны зорчигч тээврийн галт тэрэгний үйлчлэгч дээр нь малгай өмсдөг.
Amtrak-ийн зүүн хойд коридор хөдөлгөөний 1/3-ийг бүрдүүлдэг. Тус галт тэрэг Вашингтон, Колумбийн тойрог, Филадельфи, Нью-Йорк, Бостонд зогсдог.
Хятадад Бээжин, Шанхай хоорондын хурдны төмөр зам хамгийн ачаалалтай нь.
Нью-Йоркийн Пенсильвани өртөө Amtrak-ийн хамгийн олон зорчигчоо авдаг газар.
Бээжингийн өмнөд төмөр замын вокзал нь хотдоо хамгийн томд тооцогдох вокзал бөгөөд 46637,33 м.кв талбайтай.
Amtrak-ийн өдөр өртөг түүний нэр хүндийг унагадаг. Нью-Йоркоос Вашингтон, Колумбийн тойрог хүртэл 360 км замын зардал 165 доллар.
Хятадын хурдны замынх харьцангуй хямд. Бээжингээс Зинань хүртэл 418 км замын зардал 28 доллар.
Галт тэргээр үзэж харах юм хоёулаа сайхан.
Эх сурвалж: lifter.com.ua
7 comments
битгий шаа..яг америкийг гүйцэж харагдана даа..хэзээ ч чадахгүй..
Ямар ухвар мөчид хүмүүс вэ.Энэ сэтгэгдэл бичсэн хүн өөрийгөө боловсоруулах,ухаарах талаар бодооч.
Өмхий хятад сөнөөсэй. Яаршигтай юм.
ХУВХАЙ ЭЗЛЭН ТҮРЭМГИЙЛЭГЧ АМЕРИК БҮХ ТАЛААРАА БӨХӨЖ БАЙГААГ ТА НАР АНЗААРАХГҮЙ БАЙНА УУ
zoomnoos hurdan osdog humuust uilchlehl arga bna gaihah ym daanch algadaa
zoomnoos hurdan osdog humuust uilchlehl arga bna gaihah ym daanch algadaa delhiigeer duuren tarhsan huzaanuudaan bugdiig tataz avaarai
muu umhii hujaanuud suntugei