Эрүүл мэнд

Гурван долоо хоногт нарийхан бэлхүүстэй болох хамгийн энгийн дасгал

Япончуудын дунд өргөн хэрэглэгддэг илүүдэл гэдэснээсээ салах арга Дэлхий дахинд алдартай болоод байна. Япон мэргэжилтнүүдийн олон удаагийн тушилтаар хийгдсэн энэхүү арга нь 3 долоо хоногт таны хүссэн үр дүнг өгч, ходоодны булчинг сунгаж, илүү их өөх тос үүсгэхээс урьдчилан сэргийлэхэд тусладаг.
Алхам 1: Эхлэх
9303660-61077560-e9b225ea07afec53808a05e3ee4c4f6bd89713f1-840-1-1548063228-728-32e9147584-1548247122 Гурван долоо хоногт нарийхан бэлхүүстэй болох хамгийн энгийн дасгал
Ямар ч төрлийн дасгал хийхээс өмнө биеийн халаалт хийх хэрэгтэй. Тэгээд дасгалаа хийхэд бэлтгэн гараа ташаандаа авна уу
Алхам 2: Эхэлцгээе
9303710-61067160-f89a5d49f816b7af93c407e2610c140cea61e70f-840-1-1548063082-728-32e9147584-1548247122 Гурван долоо хоногт нарийхан бэлхүүстэй болох хамгийн энгийн дасгал
Тэнцвэрийг хадгалахын тулд хөлөө хол зайтай байрлуулаад, хөлөө гадагшаа чиглэсэн байх ёстой.
Алхам 3: Хүндрүүлэх
9303760-articles-5339410-d8a537a4d58fd05dfa8b4e24ff4bd83b-1548083486-728-32e9147584-1548247122 Гурван долоо хоногт нарийхан бэлхүүстэй болох хамгийн энгийн дасгал
Гараа өвдөг дээрээ тавин доошоо суу. Таны гуя, хөл чангарах ёстой.
Алхам 4: Эргэлт
9303810-61010410-9227d27baa070aba95afc496fff1c184cb0052ee-840-1-1548061989-728-32e9147584-1548247122 Гурван долоо хоногт нарийхан бэлхүүстэй болох хамгийн энгийн дасгал
Энэ алхам нь дасгалын гол цөм нь энэ дасгал юм.  Урагшаа зүүн тийшээ, дотогшоо баруун тийш эргүүлнэ.  Та гуя, бүсэлхий, нурууны булчинг мэдрэх хэрэгтэй. Энэ байрлалд 3 секундын турш барьж, өмнөх байрлал руу буцна.
Алхам 5: Барих
9303860-61002510-772f4d409012d67e9af3e3e7f9b12f0dd47ef29a-840-1-1548061857-728-32e9147584-1548247122 Гурван долоо хоногт нарийхан бэлхүүстэй болох хамгийн энгийн дасгал
Энэ байрлал дээр амьсгалын дасгал сайн хийх хэрэгтэй.
Алхам 6: Давтах
9303910-60968610-0d3fe58d676027ab365ef552510049929af1401f-840-1-1548060605-728-32e9147584-1548247122 Гурван долоо хоногт нарийхан бэлхүүстэй болох хамгийн энгийн дасгал
Эсрэг талруугаа  Алхам 4 давтана. Зүүн мөрөнд баруун ба зүүн тийш эргүүлнэ. Таны баруун мөрөнд буцаж явна. Энэ дасгал нь биеийн уян хатан байдлыг хөгжүүлэх,  булчинг чангалж, амраахад тусладаг. Тохиромжтой үр дүнд хүрэхийн тулд 10 удаа давтаж 2 багцыг хийж, эрүүл хоолны дэглэмтэй хослуулах нь илүү үр дүнтэй гэдгийг санаарай.

ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ

Сэтгэгдэл

Таны сэтгэгдэл

Back to top button
Close