Сэтгэцийн эмгэгийг илрүүлэх комьютерийн тоглоом зохион бүтээжээ

Австралийн шинжлэх ухааны хүрээлэнгийн судлаачид сэтгэцийн эрүүл мэндийн эмгэгийг оношлох чадвартай компьютер тоглоом боловсруулжээ. Хамтын нөхөрлөлийн шинжлэх ухаан, аж үйлдвэрийн судалгааны байгууллага (CSIRO) -ийн “Мэдээлэл61” багийн боловсруулсан тоглоом нь хэрэглэгчдэд хоёр сонголтыг санал болгож, тухайн  сонголтонд нь дүн шинжилгээ хийж зан төлөвийг нь харуулдаг байна.

Энэхүү өгөгдлийг хиймэл мэдрэлийн сүлжээнд шинжилжүүлж, эрүүл тоглогчид ба хоёр талт эмгэг, сэтгэлийн хямралтай хүмүүсийн хооронд нь ялгаж гаргаж ирдэг байна. Тоглоомыг туршилтын байдлаар 101 хүнээр тоглуулахад 34 нь сэтгэц гутралд орсон, 33 нь олон талт сэтгэцийн эмгэгтэй байсан бол үлдсэн 34 хүнээс аль нэг эмгэг илрээгүй байна.

Судалгааг удирдсан мэдрэл судлаач Амир Дезфоули энэ нь тооцоолох сэтгэл судлалын салбарт гарах шинэ аргыг өгч. Цаашлаад энэ нь сэтгэл судлалын судалгааны алхамуудыг өөрчлөх боломжтой гэж үзэж байна гэжээ.

“Одоогийн байдлаар биполяр өвчтэй хүмүүсийн 69 хувь нь эхний үзлэгээр буруу оношлогддог бөгөөд эдгээр өвчтөнүүдийн гуравны нэг нь 10 ба түүнээс дээш жилийн турш буруу оношлогдсон хэвээр үлдэж магадгүй байдаг” гэж тэр Лхагва гарагт хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр мэдэгджээ.

“Хэрэв бид тархи хэрхэн ажилладагийг ойлгож чадвал бид илүү оношлох, сэтгэцийн эрүүл мэндийн эмгэг бүхий хүмүүст илүү үр дүнтэй эмчилгээ хийх процессыг боловсруулж чадна. “Сэтгэцийн эрүүл мэндийн эмгэгийг нарийн ширхэгтэй хэлбэрээр тодорхойлох нь клиникчдэд тухайн хүний ​​өвөрмөц оношлогоонд тулгуурлан эмчилгээний илүү хувийн төлөвлөгөө гаргах боломжийг олгоно.” гэж хурлын үеэр Дезфоули хэлжээ.

Хариулт үлдээнэ үү

Таны имэйл хаягийг нийтлэхгүй. Шаардлагатай талбаруудыг * гэж тэмдэглэсэн