Эмнэлгийн цаг захиалгын цахим системийг нэвтрүүллээ

Эрүүл мэндийн байгууллагуудын хоорондын уялдаа холбоог сайжруулах, иргэдэд үзүүлэх эрүүл мэндийн тусламж үйлчилгээний хүртээмж, чанарыг дээшлүүлэх зорилгоор анхан шатны эмнэлгээс дүүрэг, улсын эмнэлгийн цаг захиалгыг цахимжуулах нэгдсэн системийг ашиглалтад орууллаа.
Уг системийн тусламжтайгаар иргэд анхан шатны цахим бүртгэлийн системээр дамжуулан дараагийн шатлалын эмнэлгийн эмч, мэргэжлийн үзлэгт цаг авах боломжтой болсон бөгөөд эрүүл мэндийн тусламж үйлчилгээний дараалал эрс багасна гэж холбогдох албаныхан мэдээлэв.
Судалгаагаар иргэд дүүрэг, улсын эмнэлэгт үзүүлэх үйлчилгээний өмнө урьдчилан цаг аваагүйгээс дунджаар 1.5–2 цаг орчим оочир хүлээдэг бөгөөд шатлалын байгууллагуудын хооронд мэдээлэл зөрөх хүндрэл гардаг байжээ.
Цахим цаг захиалгын нэгдсэн систем нэвтэрснээр эдгээр асуудлууд шийдэгдэж, иргэд шуурхай, ил тод, уялдаа холбоотой үйлчилгээ авах боломж бүрдсэн байна.
Системийн давуу талд И-Монголиа системээр дамжуулан захиалсан цагийн мэдээллийг харах, анхан шатны эмнэлгээс цахим сувгаар шууд цаг авах, эмнэлэгт очиж оочирлох шаардлагагүйгээр товлосон цагтаа үзүүлэх, өвчний түүхийг анхан шатнаас эхлэн нэг мөр хадгалах, Улаанбаатар болон орон нутгийн аль ч эрүүл мэндийн байгууллагад цаг авах боломжтой байх зэрэг багтана.
Мөн үйлчлүүлэгч, эмчийн мэдээлэл шууд холбогдож, үзлэгийн чанар сайжирна.
Эмнэлгийн байгууллагын хувьд цахим бүртгэл ашигласнаар очир дараалал 30–50 хувиар буурч, анхан шат болон лавлагаа шатлалын мэдээллийн алдагдал буурч, дамжуулга хурдан болно.
Өвчтөнийг нарийн мэргэжлийн эмч рүү чиглүүлэх процесс стандартжиж, илүү тодорхой болохоор эмч нар үйлчлүүлэгчийн өмнөх эмчилгээ, шинжилгээний мэдээллийг давхардалгүйгээр авч, оновчтой шийдвэр гаргах боломжтой болно.
Захиргаа, нягтлан, бүртгэлийн ачаалал буурч, байгууллагын нөөцийн менежмент сайжирна.
Системийг гурван сарын туршилтаар ашигласны үр дүнд лавлагаа шатны хүлээлгийн хугацаа дунджаар 42 хувиар буурч, өвчтөний мэдээлэл зөрсөн тохиолдол 50 хувиар буурсан байна.
Мөн анхан шатны эмнэлгээс лавлагаа шат руу дамжуулсан цаг захиалга 2.8 дахин өсч, иргэдийн цахим ашиглалтын түвшин нэмэгдэж, тасалдсан үзлэгийн хувь буурсан байна.
Энэхүү мэдээг хиймэл оюуны тусламжтай боловсруулав.
