УБТЗ-ынхан ОХУ-аас ачаа тээвэрлэлтийн хуучин вагоныг 11 000 ам.доллараар таван сарын өмнө авсан нь зардлаа нөхөж, тээвэрлэлтийн орлого 10 тэрбум төгрөгт хүрчээ.
Хэрвээ шинэ вагон худалдаж авсан бол БНХАУ-ынх нэг бүрийн үнэ 50-80,000 ам.доллар байсан бөгөөд хуучин вагонтой харьцуулбал ашигтай ажиллах хугацаа нь тав дахин буюу түүнээс их хугацаа зарцуулах, цаашилбал алдагдалтай ажиллах ч эрсдэл гарах байж. Өнгөрсөн намар уул уурхайн бүтээгдэхүүний тээвэрлэлтийн захиалга ихсэж өдөрт дунджаар 400-500 вагон дутагдаж байх үед хуучин 500 вагон худалдан авчээ.
2 comments
Хуучин вагон авсан гээд хүн эрүүгийн хуулиар шийтгүүлж байсан шүү…
Маш хуучин вагонуудыг 5000-5300 ам.доллараар нэг бүрийг нь ОХУ-аас худалдаж аваад УБТЗ-ын Зүүнхараагийн засварын депогоор засвар үйлчилгээ хийлгэсэн болоод аж ахуйн нэгжүүдэд 11000 ам.доллараар зарж дундаас нь үлэмж их хэмжээний ашиг олж түүнийгээ Жигжиднямаа, шилэн Цогоо хоёр хувааж авсан. Стандартын шаардлага хангахгүй эдгээр хуучин вагонуудыг тээвэрлэлтэнд ашигласнаар маш том осол зөрчил гарах магадлалтай юи даа.